Czas realizacji zamówienia

1. Czas realizacji zamówienia

  1. Na stronie internetowej sklepu przy każdym produkcie w polu "Wysyłka i Dostępność" podany jest czas, który potrzebny jest sklepowi na skompletowanie zamówienia na dany produkt, a następnie przekazania go do wysyłki. Czas w jakim sklep wyśle do Klienta zamówienie nie jest równoznaczny z czasem jego dostawy poprzez firmę przewozową. Jest to czas potrzebny do kompletacji, do którego należy dodać czas dostawy w zależności od wybranej formy dostawy ( Kurier Inpost, Kurier DPD, Orlen Paczka, Paczkomaty Inpost 24/7, DPD Pickup - do 2 dni roboczych )
  2. W przypadku gdy w zamówieniu znajdują się pozycje, dla których czas realizacji zamówienia jest różny, wtedy zamówienie jest realizowane tak jak pozycja, na którą trzeba czekać najdłużej. W razie niemożliwości realizacji zamówienia w terminie określonym pierwotnie na stronie sklepu, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany wraz z określeniem nowego terminu realizacji zamówienia, nie dłuższego jednak niż 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Klient może w takim przypadku zrezygnować z zamówienia, a także strony mogą umówić się na dłuższy termin realizacji zamówienia.
  3. W przypadku zamówień z formą płatności przedpłata ( Płatność elektroniczna, Blik, Karty Płatnicze, Google Pay, Apple Pay, Przelewy24, Proforma ) czas realizacji liczony jest od momentu otrzymania płatności.

 

 

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia kompletować i wysyłać tak szybko, jak to możliwe. Na kartach produktów podajemy maksymalny czas, jaki potrzebujemy na skompletowanie, spakowanie oraz wysłanie zamówienia. W zależności od okresu, ilości zamówień itp. może to być krótszy czas np. 24 godziny. Każde zamówienie przechodzi przez różne etapy, a niektóre z nich powodują wygenerowanie oraz wysłanie meila np. ze zmianą statusu, numerem paczki, dokumentem sprzedaży itp. 

 

2. Dostępność towarów.

Na karcie produktów widnieje informacja o dostępności towarów. Ze względu na prowadzoną sprzedaż przez kilka platform sprzedażowych, w przypadku ostatnich sztuk, mogą wystąpić pomyłki. Zdarza się to bardzo rzadko, jednak czasami także te ostatnie sztuki mogą się okazać zniszczone, zgubione w magazynie itp. i nie nadają się do sprzedaży. Dokładamy wszelkich starań, aby takich sytuacji było jak najmniej, a o każdych brakach niezwłocznie poinformujemy meilowo.


3. Koszt dostawy

Szczegółowy cennik znajduje się w zakładce: Czas i Koszty dostawy

 

4. Przesyłki dostarczają firmy kurierskie - czas dostawy zależy także od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. W niektórych sytuacjach nie mamy wpływu na opóźnienia firm kurierskich np. w okresie Świąt Bożego Narodzenia, czy też innych nieprzewidzianych zdarzeń.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl