Marker pigmentowy Posca PCF-350 j.nieb., Uni
Opis
Marker z farbą Uni Posca PCF-350 z końcówką-pędzlem sprawdza się tam, gdzie inne nie dają rady: w zakamarkach, szczelinach itp. Miłośnicy malarstwa doceniają przyjemność malowania pędzlem bez towarzyszących temu zazwyczaj niedogodności. Początkujący i dzieci zapoznają się z pędzlem bez ryzyka
- Elastyczność: umożliwia wykonanie precyzyjnych wykończeń i nieskrępowaną twórczość.
- Płynność: farba pokrywa powierzchnię, tworząc gładką kreskę.
- Różnorodność: kreska może być gęsta i kryjąca lub rozmyta i przezroczysta, jeśli ją rozmażesz przed wyschnięciem.
- Praktyczność: pozwala tworzyć bez ograniczeń – zapomnij o bałaganie, tubkach i palecie, które towarzyszą malowaniu pędzlem.
Zalety markerów Posca:
- tusz nie przesiąka przez papier
- produkt nietoksyczny - do malowania po ciele
- różne kolory po wyschnięciu tuszu nie łączą się
- odporny na działania światła i warunków atmosferycznych
- unikalny tusz pigmentowy na bazie wody
- w markerach zastosowano farbę plakatową
Marker POSCA z końcówką-pędzlem jest szczególnie doceniany przez:
- Artystów, którzy używają go do malowania rzeźb, odlewów i trudno dostępnych powierzchni: pomiędzy zagięciami, w zakrzywieniach, w zakamarkach itp.
- Miłośników figurek – do malowania trudno dostępnych miejsc (pod ręką, na karku itp.).
- Miłośników azjatyckiej kaligrafii, aby uzyskać efekt pociągnięcia pędzlem i delikatną kreskę.
- Rysowników komiksów.
- Dzieci, które dopiero zapoznają się z pędzlem
Powierzchnie, na których można wykorzystać markery Posca: szkło, metal, drewno, plastik, tkanina, porcelana, terakota, papier, drewno, a nawet po ciele.
Jak utrwalić kolor?
- szkło, plastik, metal, drewno, papier, terakota - przemalowanie bezbarwnym lakierem
- ceramika - wypalić w piekarniku, w temperaturze ok.180°C
- tkanina - zaprasować żelazkiem, bez pary wodnej na drugiej stronie
ROZMIAR KOŃCÓWKI: 0,1 mm - 10 mm
RODZAJ KOŃCÓWKI: pędzelkowa z poliestru
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.